Subject: Liiklusvälise teabevahendi paigaldamise taotlus - Keila
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 20 May 2025 14:00:39 +0300

Tere!

Saadan manusena liiklusvälise teabevahendi paigaldamise taotluse Keilas,
koos kõigi vajalike lisadega.

Tee nimi: T-8 Tallinn-Paldiski

Tunnus: 19801:012:0221

Keila linn, Harju maakond

L-EST asukoht: X 6575057.40 Y 524525.99

Teabevahendi eksponeerimise aeg 06.10.2025 kuni 01.12.2025
Taotluse esitab Art Depoo OÜ.

Vastutav kontaktisik: Jevgenia Villo.

Palun võimalusel taotlus läbi vaadata ning anda teada, kas kõik on
korrektselt vormistatud või on vaja täiendusi.

Parimate soovidega,

Jevgenia Villo

Müügijuht

Mob: +372 5698 7617

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

OÜ Art Depoo

Pargi 27L, Jõhvi vald 41537

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.